niedziela, 15 grudnia 2013

TOREBKA DLA DZIEWCZYNKI


Kolejna to torebka dla dziesięciolatki, której ulubione kolory to zielony i fioletowy.
Zrobienie tej sprawiło mi chyba najwięcej przyjemności.


Całość jasnozielona z fioletowymi obszyciami i guzikiem.





Całość podszyta podszewką, a wewnątrz ukryłam bawełnianą taśmę, która dodatkowo wzmacnia i usztywnia dno oraz zapobiega przed zbytnim rozciąganiem się torebki.


Torebka jest na długim pasku, który zaplotłam w warkocz z trzech sznureczków a ich nadmiar z jednej strony wykorzystałam by doczepić drewniane korale.

4 komentarze:

  1. Przepiękna !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi sie te torebki.Pozdrawiam.
    Maria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to mój własny projekt i wykonanie (torebka była na specjalne zamówienie), buraczkowa torebka to też całkowicie mój autorski projekt :-)

      Usuń