niedziela, 15 grudnia 2013

TOREBEK CIĄG DALSZY




Wreszcie nadszedł czas na kolejne torebki. Trzy nowe zamówione na prezenty gwiazdkowe.



Pierwsza to już chyba mój klasyk ale w innych kolorach, dla nastolatki lubiącej czerń.
Początkowo chciałam zrobić całą czarną ale ostatecznie stwierdziłam, że w tym układzie będzie lepiej się prezentować, postawiłam natomiast na czarne dodatki i wykończenia.



Są więc czarne rączki, guzik obrębienie oczkami rakowymi na brzegach i podszewka z kieszonką.


Łuski do ozdoby i zakończenia uchwytów.


Rączki są ze sznurka wpuszczonego w tunele wykonane szydełkiem spiralnie półsłupkami. 




Tak wyglądają rączki po zamocowaniu. Na wszystkich czterech kółkach jest wygrawerowane imię właścicielki torebki, a na jednym doczepiona moja "firmówka".


Mniej więcej tak prezentuje się gotowa całość.





A w środku widać dokąd sięga podszewka


1 komentarz: